środa, 30 marca 2016

Saga Zmierzch - Stephenie Meyer

Chyba każdy zna , nie mylę się ? Miłość wampira i ludzkiej dziewczyny . Która dziewczyna nie chciała mieć swojego Edwarda? Ja chciałam , pierwszy raz czytałam tą sagę w gimnazjum w tedy była modna i nie'' tandetna'' jak teraz . Mi się podoba lubię książki pisane prostym językiem i nie rozumiem takiej napaść na nią bo badziewie ale to badziewie chociaż trochę podniosło chęć do czytania . Byłam za fascynowana tą historią do tej pory jestem szkoda , że taka miłość można znaleźć jedynie w książkach . najbardziej do gustu przypadła mi część pierwsza i trzecia. Jedynie żałuje , że tak się skończyła chodzi mi o Jecoba. Widziałam , że autorka wydała teraz nową książkę też jak zmierzch tylko na odwrót będę musiała ją przeczytać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz