czwartek, 24 marca 2016

Wprowadzenie do mojego świata

Jestem tu nowa trochę o mnie i trochę o tym co będę tu pisać .

Jestem Magda , rocznik 1995 czytam od 13 roku życia moja przygoda zaczęła się od '' Małego księcia ''i to jest jedna z moich ulubionych książek też kiedyś ją opiszę . Wracając do mnie na co dzień siedzę w domu i wychowuje syna aktualnie ma 15 miesięcy jego też staram się zarażać książkami .
Teraz o tym co tu znajdziecie to tak : będę opisywać książki które już przeczytam i te które aktualnie czytam ale bardziej będę zwracała uwagę na swoje odczucia , nie chcę zdradzać co jest w książce sama nie lubię czytać jakiś recenzji gdzie jest zdradzone każe zaskoczenie a co gorsza koniec , będę jak najkrócej opisywała o co chodzi w danej książce żeby wszystkiego nie zdradzać . Gatunki książek które będę opisywała to wszystkie co ja czytam czyli różnorodność ,znajdą się też cytaty które mi się podobają .Na koniec będę dodawać przez jakiś czas książki które przeczytałam jakiś czas temu bo aktualnie moją książką będzie '' Kierowca doskonały '' Próchniewicz czyli podręcznik do nauki jazdy samochodem .

Do wieczora postaram się dodać pierwszy opis książki która wczoraj skończyłam czytać . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz