czwartek, 24 marca 2016

Inferno - Don Brown

To taj jak obiecałam . Lubie tego typu książki bo akcja zmienia się z minuty na minute i parę razy byłam zaskoczona i to bardzo .Książką z motywem historii ... mówię zdecydowane TAK. W tej książce przenosimy się w świat '' Boskiej komedii ", ratowania świata i problemami którymi człowiek na co dzień się nie interesuje . Florencja to jedno z paru miejsc gdzie toczy się akcja przyjemnie mi się ją czytało bo byłam w tych miejscach co były opisywane no oprócz tego gdzie kończy się akcja książki . Mówiąc o końcu to nigdy bym nie wymyśliła takiego zakończenia . Warto przeczytać chodzić by po to by zostać zaskoczonym na samym końcu .Lubie jak w książce jest opisane szczegółowo otoczenie bo można sobie wyobrazić , że  się tam jest . To moja pierwsza książka Browna którą przeczytałam i jestem mile zaskoczona będę musiała sięgnąć po inne jego książki . Dla zainteresowanych warto przeczytać ją do października bo w październiku ma się ukazać film na który pewnie się wybiorę . Chociaż też jest przerażająca i dająca do myślenia przynajmniej mi dała teraz będę inaczej patrzyła ta pewne sytuacje . Kończąc moją pierwszą ''inną '' recenzje "Książka... - to dla wielu milionów czytelników dowiedzenie się prawdy o sobie, 
znalezienie wyrazu dla własnych tęsknot, pragnień, ideałów."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz