wtorek, 29 marca 2016

Mały Książę -Antoine De Saint-Exupery

Mój początek przygody z światem książek . Mam do tej książki  cholerny sentyment , jak ją ściągnęłam ją z pułki to tak mi się ciepło zrobiło. Moje wydanie kupiłam z 4.99 w biedronce . Chyba każdy zna historie Małego Księcia , chłopiec który kochał swoją róże i oswoił lisa i poznał ,że świat wcale nie jest taki idealny a ludzie potrafią być dziwni .Czytając chyba z 4 raz dopiero zorientowałam się jakie jest naprawdę przesłanie tej książki niby taka bajka dla dzieci a okazuje się ,że dorosły człowiek może parę wniosków wyciągnąć . Zawsze jak ją czytam kręci mi się łza w oku i to zawsze w tym samym miejscu . Kurde cholernie kocham tą książkę chociaż jest na niecałe pół godziny czytania . Każdy ją powinien chociaż raz przeczytać . I polecam najpierw ją przeczytac a dopiero potem obejrzeć film z roku 1974 roku ( chociaż ja nie lubię jak śpiewają w filmie ) albo bajkę z 2015 roku( mi się podobała) ale polecam to i to obejrzeć ale najbardziej polecam PRZECZYTAĆ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz