sobota, 26 marca 2016

11 minut - Paulo Coelho

Wczoraj nie pisałam bo nie miałam kiedy najpierw sprzątanie potem zakupy a na koniec 4 h jazdy na koniec dnia padłam na ryja . 
Coelho jeden z moich ulubionych autorów chyba większość jego książek już przeczytam , a przynajmniej te co są dostępne w Polsce .11 minut książka o prostytutce ale nie ma tam scen typu 50 twarzy Greya , bardziej jest to co ona ma w głowie , też są sceny z seksem bez szału . Ogólnie książki tego autora są mocna religijno-filozoficzne lubię takie książki nie każdy rozumie jego pióro . I w internecie jest pełno memów co się nabijają z niego . A tak naprawdę cytaty z jego książek są znane na całym świecie . 11 minut daje do myślenie tym co myślą , a prostytutka to prostytutka sprzedaje się za kasę ale nie myślą co taka prostytutka myśli i co ją doprowadziło do tego zawodu . Parę razy miałam momenty gdzie chciałam wyrzucić książkę przez okno bo mnie bohaterka zdenerwowała i parę nie miłych słów poleciało w jej kierunku . Polecam zacząć przygodę z Coelho z tą książką bo '' Alchemik '' chyba najbardziej znana jest ciężka do ogarnięcia przynajmniej dla mnie była albo od '' Weronika postanawia umrzeć ''. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz