środa, 1 marca 2017

Podsumowanie "Osobliwego Domu ...1,2,3"

Nareszcie skończyłam czytać całą serię i co mogę o niej napisać.  Zawiodłam się,  a końcówka już w ogóle mnie rozwaliła gorszego zakonczenia nie można było wymyślić. I jak poprzednio pisałam drugą część najlepsza i nie zmieniam zdania. Seria sama w sobie nie jest zła ale czytałam lepsze. Jak po dobrej seri zawsze greguje tak " Co ja zrobię teraz ze sobą !" To tu było tylko " ok może być ".
Teraz trochę o samej 3 część czytałam ją 3 tygodnie nie miałam siły ją  szybciej czytać, tak strasznie mnie nudziła. Były momenty ciekawe wciągające ale większość nudna  jak dla mnie. Ogolnie fajny pomysł z tymi osobliwymi dziećmi szkoda , że miała takie nieciekawe dla mnie umiejętność i daje wielki plus za zdjęcia w książce to naprawdę mi sie podobało.  Nie napiszę,  czy warto czytać czy nie każdy musi sobie wyrobić sam zdanie.

3 komentarze:

  1. Ja niestety oglądałam tylko ekranizację pierwszej części, ale w planach mam całą serię. Film bardzo mi się podobał. Ciekawe jak będzie z książkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest bardziej pod dzieci robiony i wszystkim różni się od książkę też oglądałam

      Usuń
  2. W zeszłym miesiącu przeczytałam 1 część tej trylogii, teraz czekam na przesyłkę z 2 tomem (może w tym tygodniu do mnie dotrze) i o ile 1 część bardzo mi się spodobała (naprawdę jestem miło zaskoczona tą książką), o tyle co do 2 tomu mam już wątpliwości. Tak wiele osób pisze, że z książki na książkę ta trylogia robi się coraz słabsza, że aż zaczynam się bać. No nic, niedługo sama się przekonam czy faktycznie jest tak kiepsko, póki co mam bardzo pozytywne wrażenia jeżeli chodzi o 1 tom :)

    OdpowiedzUsuń