środa, 29 marca 2017

Marina - Zafon

Skończyłam czytać "Marine " tak tak Zafona jak już się nad nim pastwie to do konica czyli już nie mam ani jednej jego książki do przeczytania. Teraz mi tylko zostało czekać na jesień  I to jest jedna z lepszych jego książek i dlaczego jego książki muszą tak się kończyć? Ale nie będę  tej tajemnicy zdradzać. "Marina" i ta jej tajemnica , kocham tą  książkę.  Dwa dni i książka przeczytane przez mnie , uwielbiam tą  tajemniczość w pisaniu Zafona , nie wiem jak on to robi, że jego książki są  tak mroczne ale jednocześnie tak przyjemne dla czytelnika. To chyba dzięki tym zagadką. Chociaż mogę teraz śmiał napisać,  że każda z książkę ma na ten sam charakter i na tym samym polega tylko różni się bohaterami , miejsce akcji i trochę histria i czarnymi charakterami ale w sumie wychodzi na jedno. Do tego też trzeba nie talent żeby każda książkę pisać tak samo ale jednak inaczej. Jak zawsze polecam tą  książkę kazdemu i z mojego ostatniego wpisu "Marina" dostaje pierwsze miejsce dlatego , że wyrosła mi parę łez.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz