wtorek, 3 stycznia 2017

Osobliwy dom ...

Skończyłam czytać i teraz moje życie będzie nudne do kupienia następnych część. Jestem zafascynowana tą książka, jej zdjęciami i w ogóle atmosfera w niej . Pierwszy raz spotykam się z taką książka i pochłonęła mnie w całość . Dwa dni i książka skończona. Co prawda na początku główny bohater mnie irytował, swoim zachowaniem , a że to jest z jego perspektywy pisane to myślałem że do końca zostanie typowym rozpieszczonym chłopakiem ale jak dobrze że nie miałam racji . Ale tak moim ulubionym bohaterem w tej książce jest niewidzialny chłopiec i mu oddaje serce . Polecam każdemu kto lubuje się w fantastyce . Widziałam pełno komentarzy , że to dla dzieci ale się z tym nie zgadzam to jest bardziej dla młodzieży i dorosłych niż dla dzieci. W każdym razie warto przeczytać, a po za tym mają cudne okładki każda część 🙂


Zapraszam na instagram @bookczas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz