sobota, 31 grudnia 2016

Ostatnia książka w tym roku

Jak wczoraj pisałam skończyłam już czytać braci Grimm . Jest to zbiór najlepszych baśni,  które są bardzo dobrze opisane . Autor książki bardzo się postarał pisząc ją bo napoczadku książki jest wstęp opisujący jak?po co? dlaczego? Bracia je pisali i skąd pomysł na nie . Ale to nie wszystko przy każdej baśni jest podane źródło baśni i opis od autora.  Wiele z tych baśni znałam ale w innych wersjach , a inne pierwszy raz czytałam.  Jak dla mnie to był powrót do dzieciństwa i z czystym sumieniem ja polecam . Szczerze jak zobaczyłam jej tytuł pierwszy raz od razu do głowy mi przyszło,  że jest to cos w stylu Greya  tylko , że w baśniach.  Ale wcale się nie rozczarowała jak ja dostałam i okazał o sie , że to zwykle baśnie.  Bardzo polecam .
Instagram @bookczas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz