piątek, 30 grudnia 2016

Kocham odwiedzać przyjaciółkę

Ponad pół roku nie widziałam przyjaciółki. I wiadomo było , że z pustymi rękoma od niej nie wyjdę i wróciłam ze swoimi książkami które jej pożyczyłam i z 16 innymi które mam zamiar przeczytac w 2017 roku . Mąż jak je zobaczył to się przeraził i tylko się spytał :
- Ty to masz zamiar przeczytać ?
- Tak kochanie .
I już zamilkł , ja nie wiem dlaczego on się jeszcze do tego nie przyzwyczaił . No dobra to przydało by się pochwalić co przywiozłam do domu  "
- 13 książek Alexa Kavy : Dotyk zła, W ułamku sekundy, Łowca dusz, Granice szaleństwa, Fałszywy krok , Zło konieczne ,Trucizna , Zabójczy wirus , Czarny piątek , Kolekcjoner , Śmiertelne napięcie , Płomienie śmierć , Ostateczny cel.
-Jeet Thayil - Narkopolis
-Kelly Jones - Siódmy jednorożec
-Bogna Ziembicka - Tylko dzięki miłość
-Judith Merkle Riley - Czara wyroczni ( to jest akurat moja książka ale moja przyjaciółka ją pożyczyła za nim ja ją przeczytałam )
Wiem każda z innej parafii ale po co się ograniczać do jednego gatunku ?
Postaram się w styczniu wstawić moją listę książek , które ma zamiar kupić w 2017 roku pewnie co jakiś czas będą dochodziły tytuły i też dodam książki jakie ma w domu do przeczytania . W sumie zastanawiam się nad zaczęciem nagrywania filmików na yt o książkach ale zobaczymy co to będzie.
Zostało mi jeszcze 8 baśnie do przeczytania i pewnie jutro dodam jeszcze moje spostrzeżenia o Baśniach Braci Grimm - Philipa Pullmana.
Zapraszam na mój instagram :   https://www.instagram.com/bookczas/ obserwujcie , dawajcie serduszka i w ogóle .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz