niedziela, 25 grudnia 2016

Prezenty od Mikołaja

Na początku  życzę wam dużo zdrowia , miłość  i szczęścia na święta i udanego Sylwestra i oby ten nowy rok był jeszcze lepszy niż ten. 🎄🎁🎉
Wiem , bardzo dawno mnie tu nie było ale postaram się to zmienić.
W tym roku mój  Mikołaj zaskoczył mnie  cudownymi książkami. Na pierwszy ogień "Osobliwy dom pani Peregrine" Radson Riggs , chyba już każdy słyszał o tej serii książek,  która składa  się z 3 tomów. Mikołaj dał mi limit do 2 książkę pod choinkę i dla tego narazie tylko poprosiłam o pierwszą część 😊 .Drugą książkę jaką znalazłam pod choinką jest "Baśnie braci Grimm bez cenzury dla dorosłych i młodzieży " Philip Pullman . Będę wracać do czasów kiedy to jeszcze mama czytała mi do spania tylko tym razem to ja będę sobie czytać i trochę w innej treść będą te baśnie 😀 Ogólnie jestem bardzo zadowolona z prezentów. 🎄🎁
A Was jakimi książkami obdarzył  Mikołaj, Gwiazdor czy kto tam do was przychodzi ? 🎁📚

Zapraszam na mojego nowego instagrama @bookczas

1 komentarz: