środa, 6 kwietnia 2016

My ,dzieci z dworca ZOO-Christiane Vera Felscherinow

Hmm... ta książka mnie poruszyła do głębi , nie jest to książka dla ludzi ze słabymi nerwami i psychiką .Chyba najbardziej popularna książka o narkomanach , jest jeszcze '' Pamiętnik narkomanki'' ale to już polska autorka . Akcja dzieje się w Berlinie i pokazuje jak szybko można popaść w nałóg i jak ciężko z niego wyjść i jak można się stoczyć by zdobyć kasę na następną działkę . Czytałam ją mając 14 lat czyli byłam nie dużo młodsza od głównej bohaterki ta książka wpłynęła na moją psychikę tak bardzo , że do tej pory wspominając ją łapie mnie złość jak tam można . Przy rzekłam sobie , że nie pozwolę aby kiedyś moje dzieci tak skończył . Ta książka wywołuje tyle emocji czytelnikowi strach , współczucie , obrzydzenie i wiele więcej . Uczy też o narkotykach co jak działa i jakie skutki tego są . Autorka opisuje swoją historie tak to ona jest główną bohaterką . Polecam tą książkę , może macie jakiś nastolatków w domu może jak im ją podsuniecie to zmieni się im światopogląd tak jak mi .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz