sobota, 15 kwietnia 2017

Opowieść z akademii nocnych łowców i quidditch przez wieki

Jak ja dawno nie byłam w świecie nocnych łowców nawet nie spodziewałam się,  że tak się za tym stęskniłem . Tym razem przygody Simona i tym się różni, że nie ma dużo walki i Jacka ale za to jest dość dużo o Alku i Magnusie. Alek  jak dla mnie powinna być osobną część o związku Alka i Magnusa oni są  tak cudowna parą. Akademia i Simon i jego słynne poczucie humoru połączone z amnezja to coś ciekawego i wartego zapamiętania. Dzieci nocnych łowców i zwykłe dzieci które chcą zostać nocnymi łowcami razem w jednej szkole to coś niespodziewanego. Simon dalej z Izabel te ich rozmowy cudo. Bardzo polecam  No to czekamy na drugą część " Pani noc"


Quidditch wiadomo każdy fan Harrego Pottera wie co to za gra i na czym mniej więcej polega , a dzięki tej książce można soe dowiedzieć całej historii o tej grze. Książka pisana w formie podręcznika ale nie takiego typowego  z samym regułami można tam odnaleźć listy, wiersze i inne ciekawe fragmenty z przeszłość. Pewnie większość z Was  nawet nie wiedziała,  że mamy Polska drużynę ja też się dopiero dzisiaj dowiedziałam to jak to sie mówi " Do boju polska "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz