poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Dziewczyna z pociągu

Drugi mój audiobook w życiu który cały wysłuchałam. "Dziewczyna z pociągu "tyle szału jak dla mnie nie wiem o co. Co prawda ciekawy pomysł ale wykonanie dla mnie strasznie nudne, relacje alkoholiczki, seksuoholiczki i kobiety zaopatrzonej tylko w to co ludzie o niej powiedzą. Jakoś nie dla mnie takie klimaty ale przemeczylam te 9 h słuchając. Co prawda zakończenie naprawdę imponujące ale jak sie dobrze połączy fakty można łatwo dojść co i jak i nie trzeba brnąć do konica. Pewnie nie jednemu czytelnikowi nie spodoba się mój wpis przecież ta książka jest zajebiste i nawet film powstał na jej podstawie ale co z tego każdy ma inny gust. A  i jeszcze pewnie jak można słuchać audiobookow czasami to najlepsza metoda w drodze do pracy.

4 komentarze:

  1. Nie każdy polubi thrillery psychologiczne. Mają to do siebie, iż mogą nieco przynudzać, nie wszystko skupia się na akcji. Osobiście lubię tę powieść, nie powiedziałabym, że to arcydzieło, ale z pewnością jestem zadowolona z lektury. JEdnak przez cały szum, osoby szykujące się na wielkie WOW mogą się nieco rozczarować, to fakt. Grunt, to nie mieć wielkich nadziei, nieważne o jaką powieść chodzi. Pozdrawiam:)
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja natomiast postanowiłam, że odpuszczę sobie książkę i obejrzę film. Ciężka decyzja, ale zarówno o książce jak i filmie słyszałam trochę recenzji dobrych, a trochę złych, więc nie jestem w żaden sposób nastawiona na oczekiwanie czegoś nieziemskiego.

    Jednak, nie wiem jak Ty, ja mam problem ze słuchaniem audiobooków. Nigdy nie wzbudziły we mnie tylu emocji, co słowo pisane. Może to dlatego? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie każdy jest przyzywczajony do audiobookow , ja teraz tylko ich słucham, muzyki już nie. A jak czytam to tylko gdy w domu jest cicho inaczej nie potrafię się skupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie każdy jest przyzywczajony do audiobookow , ja teraz tylko ich słucham, muzyki już nie. A jak czytam to tylko gdy w domu jest cicho inaczej nie potrafię się skupić.

    OdpowiedzUsuń